sista inlägget nu :)

Heej!
Jepp, detta är sista inlägget för ikväll!
Tänkte ta och berätta min och Inas show som vi ska göra på takfesten ;)

Okej såhär!

1. Vi kommer in ridandes baklänges, från varsitt hörn och rider snett igenom(altingen blir de skritt eller trav)
2. Vi möts vid C och gör halt och sätter oss i damsadel.
3. Ina rider sen in vid B och jag vid E.
4. Vid mitten gör vi halt sätter oss i normal sits och fattar galopp.
5. Vi galopperar runt ett halvt varv åt varsitt håll sedan in vid B och E igen.
6. Där kommer någon av våra systrar in och gtar Corina och leder ut henne.
7. Jag och Ina rider ut 2 på Sunlight.

Jupp de är vårt pogramm! Vad tycker ni? :) 

 Shit va de regnade förrut! Vi höll på att spela match (som vi tyvärr förlora) och helt plötsligt började de att spöregna! Asså de verkligen yberregna! Och de va underbart! Jag älskar när de ösregnar, däremot är det vädigt jobbigt när de bara halvregnar hur länge som helst :(
Men när de kommer skyfall är de underbart!! ♥

Nejmmen nu ska jag nog sova tror jag, vi hörs imorrn!

puss,


Kommentarer
Postat av: Emma S

Kan ni inte filma när ni rider programmet? ;)

Sv; Varför just på fredag? :)

2010-08-09 @ 09:38:56
URL: http://littlemissjulie.blogg.se/
Postat av: Amelie

HIHI TACK ELLISEN!♥

säger som Emma, filma och varfer just fredag? ;)

2010-08-09 @ 10:24:15
URL: http://kittykanon.blogg.se/
Postat av: Annie

sv: tack:)

2010-08-09 @ 12:31:21
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0