Ny design till Ella. (tryck F5 om ni inte ser den)

Nu har jag fixat en helt ny design till den lilla råttan Ella Lundgren och jag hoppas att hon blev nöjd! :)
Måste sätta mig ner med henne någon dag och fixa en design tillsammans med henne också, bättre så!

Får inte tag på henne heller, och hon har ju inte uppdaterat på ett tag men hon var ute och red så det är bäst för henne att hon uppdaterar snart annars blir det riktigt synd om henne!

Haha skall inte hålla på och skriva här men gör lite reklam för min egen blogg
, www.kittykanon.blogg.se.
Men hoppas att ni hör av Ella snart iallafall! Kramar på er!

/Amelie Einarsson - www.kittykanon.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar din header! =)

2010-12-07 @ 16:41:21
URL: http://malinottenback.blogg.se/
Postat av: Jossan & Nessie

Håller med kommentaren ovan! Den var super fin :)

2011-01-02 @ 14:08:26
URL: http://goodness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0