Dressyr pass på stubben! :)

Hej!
Nu är jag tillbaka från hästarna :)
Red ju somsagt dressyr idag med Ina och Toscany och de gick jättebra även fast jag inte har ridit på en vecka ungefär.

Jag red i mycket volter och serpentiner men övade också på att flytta in och ut vilket gick jättebra!
Hon var lite seg i början och ville mest hålla koll på Toscany men efter ett tag började hon att koncentrera sig på mig istället.
Hon var ganska stel efter som hon har fått vila men de gick bra endå! :)
I galoppen var hon nog bäst, hon fattade galopp direkt i båda varven och höll igång i volterna också, är jättenöjd! :)

Så ett mycket bra ridpass tycker jag!

Imorglon ska jag köra dressyr igen och träna på skänkelvikningar och halvhalter :)
Idag rensade vi ur våra täcken, dom som var för små, sönder och lite sådana saker ska vi slänga elr sälja och Ina fick några av mina täcken som passade bättre på Toscany än Sunni.
Så nu har jag ett vintertäcke och ett svetttäcke så jag ska köpa ett regntäcke och ett flistäcke så om ni har några tips så skriv gärna de! :)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: ina

sv; aa våra sötisar♥

2010-09-12 @ 17:44:13
URL: http://hoarsely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0