Hej på er! :)

Åh, vad skönt de var att vakna upp till solen i sin egen varma, mjuka säng! ♥
Och inte i ett kallt tält, haha! ;)

Idag skulle jag egentligen vara på match men när jag vaknade kände jag mig jättehängig och ont i huvudet och halsen, jag har helt enkelt blivit förkyld, och de är verkligen inte roligt, för nu kan jag varken spela fotboll eller rida! :(

Idag hade jag tänkt att rida ut en tur men de beror på hur jag mår sen i eftermiddag, för idag ska våran fammilj till min moster och morbror som ska åka till USA imorrn och bo där i 3 år, och idag är sista gången vi träffar dom på ett tag.
Antingen ska vi till USA i oktober (vilket jag hoppas) men de beror på om vi har råd , annars åker vi dit nästa sommar! :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på heffaklumpen och äta godis eller kakor eller något annat gott att äta! ;)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0