Ingen skola,

Nepp, fick stanna hemma  idag pga min jävla förkylding!
Men att stanna  hemma från skolan är ju helt okej men de är inte kul a´tt va sjuuk! :(

Hade tänkt att gå upp till hästarna nu lite senare och ta några bilder uppe i nya hagen! :)
Sunlight har fått en jättefin färg på sin päls nu, för att hon börjar att få lite tjockare päls och då blir den mörkare än hennes vanliga och de passar jättefint till hennes ljusa man och svans!
Så fin är hon min älskling! ♥

Någon gång denna veckan kommer ennu en ny häst till oss! ;)
Ina ska nämligen ha en liten fux på prov i ngra veckor, hon har växt ur Corina och behöver en större häst.
Han är en valack på 10 år mer vet jag faktiskt inte, men ni kan ju alltid titta in på hoarsely.blogg.se och få se mer! :D

Men nu ska jag vila upp mig!
Kommer bilder senare idag!

Höörs!

Och förresten , tack alla underbara som läser, ni är bäst! ♥♥




Kommentarer
Postat av: Sisterhood

Vilken sööting! =)



Mvh Sisterhood - En dressyr/hoppryttares & en bartenders vardagsblogg..

2010-09-06 @ 20:51:36
URL: http://www.siisterhood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0