Ny häst idag! :)

Hej!
Förlåt om jag inte uppdatera igår men internet la  av och funkade inte på hela dagen :(
Men idag ska jag blogga igen de!

Idag kommer somsagt en ny häst till oss, igen! ;) De kommer hästar hela tiden hit till Hälltorp!
Hästen heter Toscany och är en fuxvalack. Ina skall ha honom på prov i några veckor och om hon gillar honom  och han trivs kommer dom förmodligen att köpa honom så de håller vi tummarna för! :)
Om ni vill se bilder på honom så kan ni titta in ¨på hoarsely.blogg.se!

När de gäller min älskling ska jag ta ut och borsta henne idag!
Imorgon ska jag ta en liten tur ut tänkte jag, mjukstarta lite sådär :)

De var väl allt för nu, vi hörs sen ikväll, då ska jag berätta hur de gick med Toscany också!


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson - Hästbloggen för dig! ;)

Allt bra med dig? =)



/moa

2010-09-10 @ 14:31:22
URL: http://nettycoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0