Så ledsen!

För den sämsta uppdateringen nånsin men så blir de när man inte har något att göra!
Förlåt , förlåt ska verkligen skärpa mig! :o

Vaknade vid tjugo i tolv imorses och efter de har jag bara legat och slöat! ;)
Har fått tillbaka min jäkla hosta som jag hade i somras och är i stort behov av halstabletter nu. Sjukt jobbigt!
Ska åka med mamma till affären sen när hon är klar med hästarna och köpa de och kanske nån tidning elr nått! :)
Hon är just nu ute och gör klart hagarna. 
I helgen kmr ju förmodligen Toscany och då ska de bli såhär att Sunlight och Corina gå tillsammans i en hage och Agent och Toscany i en annan.

Jag skulle ha hjälpt henne men tänkte att de är bättre att bli frisk först!

Ska ta mig ut också alltingen senare eller imorrn och ta kort på stallet så får ni se hur långt vi har kommit!
Taket kommer vecka 40 så tills dess är de bara att bygga boxar och väggar till sadelkammaren ochsånt  och sen är de klart! :D 

Här kmr en bild på hur de kommer se ut när de är klart :)



Så kmr de att se ut!
Längtar tills de är klart! ♥

Men nu ska jag ta ngt att äta, hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0