Skola -.-'

Åh, ássu inte nog med att man måste spendera hela dagarna i skolan, man måste oxå ha läxor :o
Som om vi inte jobbar tillräckligt hårt redan.. grr

Aja, kort dag idag, alltid skönt! :)
Slutar 20 över 1, inte helt fel!
En helt okej  dag, faktiskt rätt så chill, ända jobbiga, matte  som sista lektion, om nån har missat de så är matte inte mitt favoritämne precis, men jag överlever (som tur är)
MEN en rolig grej idag, elevens val är den 28:onde och man  kan välja ridning om man har en häst!
Så då kmr jag att få rida min älskling på skoltid, extra nice! ♥

Idag däremot blir de ingen ridning pga mitt idiotiska ridförbud, usch! :o
Men ska iaf ta ner henne och pyssla med min bäbis. Var uppe och gav dom kvällsmat igår, skulle ju egentligen inte ut först men sen så skulle Anna komma och titta på Toscany och då passade jag på att smita med endå! ;)
Hatar att inte få rida! :(

Men nu är de pannkakor som gäller så ha de bäst! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0