Sorry!

Usch nu är uppdateringen sämst igen! fy skäms Ella!
Men iallafall, idag så har de vart skolan och sen så hängde Olivia med mig hem :)
Vi var uppe och gav hästarna varsin morot. Tänker btw börja rida igen i helgen, jag häver mitt ridförbud vare sig mamma och pappa vill de eller inte! ;)
Jag klarar inte av att inte få rida, har ridit EN gång på 2 veckor! Helt sjukt!

Men iallafall så ska jag nog longera henne imorrn, :)

Har ni märkt vilket skitväder de är? 
De är sol på morgonen när man vaknar och man tänker, yes, fint väder idag! Men så ska man gå ner till bussen och då börjar de spöregna! :o Inte kul, ioförsig gillar jag när de regnar men  inte såhär konstant!
Nej då blir man faktiskt trött på de...

Vecka 40 kommer taket till stallet! :D Vi håller på med boxarna nu, så de är verkligen på gång nu! ♥
Jag älskar att vara i stallet på vinterkvällarna, man tar in hästarna och ger dom mat också, de är supermysigt tycker jag :)

Om ni förresten undrar varför de är så dålig uppdatering vissa dagar och andra inte är de för att vårat bredband håller på och dampa så  vissa dagar funkar inte internet alls, så jag glömmer aldrig bort er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0