Vad jag ska träna på under hösten



HOPPNING

♥ Följa med Sunnis rörelser bättre, (göra ''elitsitsen'' som amelie säger)
♥ Bättra på min fältsits!
♥ Lära mig att bedöma avstånden mellan och innan hindrena perfekt!
♥ Inte skänkla så mycket mellan hindrena!
♥ Bättra på landningarna efter hindrena!




DRESSYR

♥ Inte skänkla och smacka så mycket!
♥ Jobba upp min yttertygel i höger varv!
♥ Träna på galoppvolter
♥ Träna på öppna och sluta!
♥ Bli piggare i min ridning (de låter som om jag inte gillar att gå ut till stallet osånt här men så är de inte, de inte,
   utan jag menar att jag ska vara mer vaken och mera ''med'' när jag rider)
♥ Vara mjuk i handen!
♥ Öva på min sits!

Jaaa, de var lite som jag behöver tänka på och ska arbeta upp under hösten hade jag tänkt! :)


Kommentarer
Postat av: Amelie

(elitsitsen som amelie säger) ♥ haha!



Lycka till sötnos!

2010-09-04 @ 08:51:14
URL: http://kittykanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0